آینده.
یک OKEx مستقر در مالت بیانیه ای را در 23 مارس منتشر کرد و گفت که تیم پشتیبانی آنها
قبلاً با مشتریان آسیب دیده تماس گرفته و به یک راه حل سودمند دوجانبه رسیده است:
تیم پشتیبانی مشتری ما قبلاً شروع به تماس با کاربرانی کرده است که به پلتفرم ما وارد شدهاند و در طی این حادثه سفارشهای مبادله دائمی را معامله کردهاند تا درباره راهحلهای جبران خسارت صحبت کنند. در حال حاضر، ما قبلاً با اکثر کاربران آسیب دیده ارتباط برقرار کرده ایم و به یک راه حل رضایت بخش متقابل رسیده ایم.
این شرکت همچنین ادعا می کند که تکنسین های آن بلافاصله سیستم را تعمیر کردند و
علت حادثه را برای جلوگیری از حوادث بعدی بررسی کرد.
در مورد Huobi، شایعات تایید نشده در سراسر جامعه کریپتو می گویند که دیروز
مشتریان ناراضی بیرون دفتر Huobi در چین جمع شدند تا درخواست بازپرداخت کنند.
به گفته جامعه کریپتو، سخنگوی Huobi اظهار داشت که آسیب دیده است
مشتریان باید به صورت الکترونیکی با Huobi تماس بگیرند تا برای جبران خسارت مطالبه کنند.
جبران صرافی های ارز دیجیتال HuobiOKEx