* فیس بوک و گوگل تبلیغات کریپتو را در پلتفرم های دیجیتال خود ممنوع کردند.
* Millennials و Gen Z 94 درصد از خریداران ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهند.
* اینفلوئنسرها نسبت به خبرگزاری های معمولی قابل اعتمادتر در نظر گرفته می شوند
* اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه جدید برای جلب توجه و موقعیت یک ارز دیجیتال است
پروژه در مقابل مخاطبان دلخواه خود
دورههای محبوبیت رمزارز هدف نهایی یکسانی دارند، اما ابزار دستیابی به آنها هستند
ناهمسان. اجماع جهانی برای رسیدن به پذیرش انبوه بوده است. در حالی که ممنوعیت های رمزنگاری خواهد شد
مانع قرار گرفتن در معرض مخاطبان جریان اصلی نمی شود، عوامل دیگر می توانند باعث ایجاد بلاک چین شوند
راکد در تبدیل شدن به بخشی از عادات مالی روزانه ما.
قیمت یک دارایی رمزنگاری شده توسط سفته بازی هدایت می شود و مانند مارک کوبان غنی می شود
پویایی « عرضه و تقاضا » برجسته شده است. بیش از 10000 توکن رمزنگاری وجود دارد