مجموعه توئیتهای احمقانه ماسک در هفتههای اخیر نه تنها به مالکیتها آسیب رسانده است
سرمایه گذاران فردی، اقدامات او به اعتبار خود در بین بالقوه لطمه می زند
مشتریان وسایل نقلیه تسلا، و همچنین سایر محصولات مصرف کننده او از جمله: Starlink
خدمات ماهواره ای، سیستم های خورشیدی خانگی، دیوارهای باتری و پروازهای اسپیس ایکس.
به عنوان Yahoo! Finance برای اولین بار گزارش داد که اخیراً احساسات عمومی مطلوب نسبت به ماسک گزارش شده است
بر اساس تحقیقات شرکت سنجش احساسات Awario که به پایین ترین حد خود رسید
نسبت مثبت به منفی را در مورد توییتهای ماسک دنبال کرد.
طبق گفته Awario، در ژانویه 2021، ماسک درصد مثبت یکسانی را در مقابل داشت
توییت های منفی در ماه می، احساسات مثبت به منفی حدود 25 درصد کاهش یافت
پایین ترین سطح از زمانی که Awario شروع به ردیابی احساسات عمومی برای ماسک در اکتبر گذشته کرد.
به طور طعنه آمیزی و غیرقابل توضیح، او این آسیب را به خود وارد کرده است – فرسایش عمومی