در این پلتفرم یک برنامه کاربردی متمرکز بر سازمان به نام Triffic وجود دارد. این نوآوری
به دنبال ادغام جایگاه جوایز وفاداری با اکوسیستم های دیجیتال است.
اپلیکیشن Triffic تصویری از آینده بلاک چین را ترسیم می کند
راه حل ها در سپتامبر 2020 پس از انجام آزمایشات متعدد به صورت عمومی منتشر شد
مراحل این نوآوری وسیله ای مناسب را برای مشتریان و صاحبان فروشگاه معرفی می کند
تعامل، تغییر از سیستم های پاداش وفاداری آنالوگ.
Triffic به لطف خدمات موقعیت جغرافیایی داخلی خود، به کاربران اجازه می دهد تا به کاوش در آن بپردازند
محیط اطراف آنها این DApp پاداش وفاداری مدرن یک غیرمتمرکز ایجاد می کند
اکوسیستم برای تبلیغات و مشوق ها. با انجام این کار، برنامه فعال می کند
تعامل بین صاحبان فروشگاه و مشتریان آنها مفهوم بسیار شبیه به
پوکمون گو؛ فقط این بار، کاربران می توانند فروشگاه های دنیای واقعی را کشف کنند.