فروشگاه نسبت به BlockBuster نسبت به این موضوع مصمم تر بود.
سپس همه چیز تغییر کرد و مردم فهمیدند که می توانند فیلم را اضافه کنند راحت تر است
آنها میخواستند در صف نتفلیکس خود سفارش دهند، منتظر بمانند تا از طریق پست ارسال شود و سپس
آن را در اوقات فراغت خود تماشا کنند و پس از اتمام کار آن را برگردانند. همه بدون دیرکرد
هزینه ها همه بدون دردسر و کاملاً به روشی مقرون به صرفه تر. را تغییر داد
در نهایت BlockBuster سعی کرد با نتفلیکس رقابت کند، اما آنها خیلی دیر کردند، زیرا
تغییر از قبل شروع شده بود و فضا پر شد. هیچ کس به BlockBuster فکر نمی کرد
یک سرویس پستی برای فیلم پس از تضمین تسلط بر بازار، نتفلیکس شروع به کار کرد
ارائه خدمات پخش دیجیتال و در نهایت حذف تدریجی DVD ها، زیرا در آن صورت
آنها مالک بازار OTT (Over the Top) بودند و میتوانستند کاربران خود را به کجا هدایت کنند
تحت تعقیب. بر اساس TechCrunch، Netflix به 75٪ از بینندگان سرویس استریم ایالات متحده می رسد.