تجربه بازی برای کاربران مفیدتر است. با این حال، دارایی های دیجیتال متعلق به شرکت نیست
بازیکنان و تضمینی برای منحصر به فرد بودن ارائه نمی دهند.
محبوبیت NFT ها در سال 2021 به شدت افزایش یافته است، زیرا جستجوهای NFT در Google از ICO تقلید کرده اند.
جستجوهای سال 2017، و راه خود را به صنعت بازی باز کرده اند. حماسه
مدیر عامل گیمز، تیم سوئینی، پتانسیل NFT ها در بازی های فعلی را تایید می کند.
متا، اگرچه برای بازی های موجود برای پیاده سازی NFT ها به دلیل وجود آنها خیلی زود است
پیچیدگی فن آوری و هزینه های بالای معامله.
متاورس بازی
بازیها اقتصادهای دیجیتال جدیدی را از طریق داراییهای بازی ایجاد کردهاند. با این حال، هر دیجیتال
دارایی فقط در خود پلتفرم ارزشمند است. به عبارت دیگر، بر خلاف NFT ها، جریان
دارایی های بازی فقط در خود بازی ارزش دارند و ارزش واقعی ندارند.