نقطه تحویل به مصرف کننده نهایی بر اساس این گزارش، این امر به محلی کمک خواهد کرد
کارخانه های آبجوسازی برای بهبود استراتژی های بازاریابی خود برای محصولات خارج از ژاپن.
با افزایش محبوبیت غذاهای ژاپنی در سرتاسر جهان، ارزش آن
کشور طی سال گذشته 5.3 درصد افزایش یافت و به 223 میلیون دلار رسید. با این حال، اعداد از
محصولات ساکی تقلبی نیز در حال رشد هستند و اغلب حتی با قیمتی بالاتر از آن به فروش می رسند
برندهای ساخت ژاپن.
در همین حال، اکثر سازندگان ساکی، شرکتهای کوچک تا متوسط هستند که معمولاً ندارند
ظرفیت انجام تحقیقات بازار در بازارهای خارج از کشور است و نمی توان آن را شناسایی کرد
خرده فروشان و مصرف کنندگان نهایی پس از اینکه محصول آنها به مراکز تجاری منتقل شد.
فناوری بلاک چین در آنجا ممکن است برای تولیدکنندگان محلی مفید و ارزان باشد
داده هایی که می تواند به برنامه ریزی و همچنین بازاریابی کمک کند.