همه خریداران ارزهای دیجیتال، اما تنها 16.9 درصد از خریداران Gen Z به طور کامل این موضوع را درک می کنند
پیامدهای بلاک چین با در نظر گرفتن این موضوع، FinTok و رسانه های اجتماعی نشان می دهند
رسانه های بالقوه خطرناک برای؟ � ترویج و آموزش کریپتو. به عنوان SEC
در سال 2017 هشدار داده شد، هرگز ایده خوبی نیست که فقط به این دلیل تصمیم سرمایه گذاری بگیرید
معروف می گوید این یک سرمایه گذاری خوب است.
رمزنگاری را ممنوع کردند و دسترسی شرکت را محدود کردند
مخاطبان هدف مورد نظر آن، به این معنی که بازاریابی تأثیرگذار و تایید آن هستند
در واقع دروازه هایی برای لنگر انداختن کریپتو به پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی. 2021 تفاوتی ندارد
از سال 2017 بود، با این تفاوت که پلتفرم های مورد استفاده معامله گران ارزهای دیجیتال تغییر کرده است.
اینفلوئنسرهای رمزنگاری
همانطور که توسط CNBC گزارش شده است، تنها یک سوم سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال می دانند که چه کاری انجام می دهند .