Crypto با نمونه های قابل توجهی مانند EthereumMax توجه جریان اصلی را به خود جلب کرده است
به عنوان یک روش پرداخت در طول یک مسابقه بوکس با مشخصات بالا تبلیغ می شود. علاوه بر این،
اینفلوئنسرهایی مانند کیم کارداشیان و جیک پل از اکانت های شبکه های اجتماعی خود استفاده کرده اند
به عنوان بیلبوردهای بازاریابی برای پروژه های ارزهای دیجیتال جدید مانند EthereumMax و Yummy.
صرف نظر از نظر حرفه ای و نظارتی، FinTok و رسانه های اجتماعی هستند
به عنوان یک پلتفرم برای مشاوره سرمایه گذاری در حوزه کریپتو استفاده می شود و احتمالاً به همین شکل باقی خواهد ماند. در حالی که
Safemoon ثابت کرد که رسانههای اجتماعی میتوانند در هنگام ایجاد آگاهی برای سرمایهگذاران مفید باشند
هشدار داده اند که اطلاعات جمع آوری شده از این طریق ممکن است گمراه کننده باشد، زیرا همه اینطور نیستند
به خوبی در رمز ارزها و ساختگی های زیربنایی آن آشناست. برای این منظور، جیمز
لدبیتر استدلال می کند که اینفلوئنسرها یک کانال بازاریابی « موثر » هستند
سرمایه گذاری در موارد ناشناخته می تواند به سرمایه گذاران آسیب برساند . �